Tuesday, 14 August 2012

Nurul Safura

Assalamualaikum !


Hai saf ucapkan kepada pembaca-pembaca sekalian. Sebelum saf nak teruskan menaip..saf nak tanye korang..mesti korang semua pelikkan kenape blog saf ni kosong dan tak ade banyak gadgets ? Huhu..pastinye segala itu akan saf kongsi dan ceritakan dengan korang ! =D

Sebenarnye nak masuk dalam dunia blog ni tak lah ganjal sangat bagi saf sebab saf sebelom ni dah ade blog dah. Blog tu memang saf sayang. Tapi saf terpaksa buat blog baru, ape-ape pon..tengok lah keadaan dulu kalau saf rase nak delete blog tu..saf delete la..kalau tak nak..tak de la..kekal lagi lah blog tu...hahaha.

Actually..tujuan saf buat blog baru ini adalah untuk _______________

Korang isi lah sendiri. Hehehe. Ehem. Sebenarnye untuk...ala..saf tak boleh lah nak bagitauu korang sebab ianye urusan peribadi. Jangan lah fikir positif sampai kene hack pulak blog dulu..huhu..

Ape-2 pon..anggap lah saf ni cume blogger biase saje ye..=))